Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti,mä en enää jaksa kunkukaan ei yritä iskee mua

Vierailija
13.04.2011 |

Täällä maitolaiturilla aina vaan istun ja maajussit ajelee raktorilla ohi...mä en kestä!Viime kesänä yks mies pysäytti ja kysyi haluisinko lähtee Stadiin,mut mä en ymmärtäny mitä se tarkotti ja nyt sit tosi yksinäinen olo...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi