Lue keskustelun säännöt.
Tuosta tuhkarokkojutusta on varmaan jo puhuttu täällä
28.03.2011 |
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011032813449593_uu.shtml
Toivon, että perhe pääsee pelkällä säikähdyksellä eikä lapselle tule mitään komplikaatioita. Yleisellä tasolla täytyy sanoa, että olen vähän vahingoniloinen ja tyytyväinen sikäli, että ehkä tuo avaa joidenkin rokotuskielteisten mammojen silmät.
Kommentit (2)
sairasti 50-60 luvulla lähes kaikki lapset eikaitse ole flunssaa kummenpi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sen enempää kuin tavallisesta influenssastakaan. Joten turha olla vahingoniloinen. Meillä lapsilla oli tuhkarokko vuonna 2003, emme ilmoitelleet sitä lehtiin tai viranomaisille, ei jälkitauteja. Ja lapset olivat rokotettuja, joten turha rutista rokotuskielteisyydestä.