Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuosta tuhkarokkojutusta on varmaan jo puhuttu täällä

Vierailija
28.03.2011 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011032813449593_uu.shtml



Toivon, että perhe pääsee pelkällä säikähdyksellä eikä lapselle tule mitään komplikaatioita. Yleisellä tasolla täytyy sanoa, että olen vähän vahingoniloinen ja tyytyväinen sikäli, että ehkä tuo avaa joidenkin rokotuskielteisten mammojen silmät.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen enempää kuin tavallisesta influenssastakaan. Joten turha olla vahingoniloinen. Meillä lapsilla oli tuhkarokko vuonna 2003, emme ilmoitelleet sitä lehtiin tai viranomaisille, ei jälkitauteja. Ja lapset olivat rokotettuja, joten turha rutista rokotuskielteisyydestä.

Vierailija
2/2 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasti 50-60 luvulla lähes kaikki lapset eikaitse ole flunssaa kummenpi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi