Lue keskustelun säännöt.
onko sectio mahdollinen, jos istukka on etuseinässä?
13.04.2011 |
tätö olen miettinyt. kun sehän pitäisi sitten leikata istukan läpi?
Kommentit (4)
Nuorimmaisesta oli istukka etuseinässä ja ihan hyvin onnistui sektio. Mulla tehtiin pystyviilto, vaikka kyseessä oli suunniteltu sektio, mutta kun edellinenkin sektio (suunniteltu) oli tehty pystyviiltoon, niin siitä samasta otettiin kuopuskin ulos.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei se istukka loppujen lopuksi kovin suurta osaa kohdun etuseinästä peitä. Joskus istukka voi olla sellaisessa kohdassa, että viiltoa ei voida tehdä normaalikohtaan häpykarvoituksen yläosaan, mutta tämä tarkistetaan ultralla.
koska mulle on tehty kiireellinen sektio ja istukka oli muistaakseni etuseinämässä.
Minulle tehtiin sektio, koska lapsi oli perätilassa.