Lue keskustelun säännöt.
Paino tippunut tammikuusta 7kg,
03.04.2011 |
pulssi koko ajan yli 100, ruoka ei maistu, oksettaa, pyörryttää, päätä särkee.
Ja ennen kaikkea vituttaa. Jos voisin, olisin töissä 24h/vrk, viikonloput kaikkineen.
Ei tämä ole oikeaa elämää, vaan kanttia ei ole lähteäkään. Mies ja kolme lasta, kaksi koulussa, yksi päivähoidossa.
Väkisin, pakolla elän tätä elämää ja ulkopuoliset uskoo, että kaikki on hyvin. Mieskin. Tai ehkei halua vaan nähdä, miten huonosti voin.
Tiedän, jos en itse tee tälle mitään, ei tee kukaan muukaan. Tosin tiedän senkin, miten saisin miehen tekemään päätöksen erosta...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla