Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks toi Vesa kännissä?

Vierailija
02.02.2011 |

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, hikinen käki

Vierailija
2/35 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin vetänyt jotain aineita pitemmän aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÄK!!!

Vierailija
4/35 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten kovasti rauhoittavissa juoppoputken päätteeksi! Kuka tuo lakeija sen mukana on? Järkyttävässä kunnossa tuo Keskari.

Vierailija
5/35 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt sopertaa.

Vierailija
6/35 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis, että, mutta,...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaillahan se toki muutenkin käy, reppana!

Vierailija
8/35 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieraiksi näytetään pyydettävän kaikki maamme hapot, ilmeisesti tarkoituksellisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ihan moraalitonta juoda känninen mies kuvattavaksi ohjelmaan. Ihan sekaisin. Ei ole aina tuollainen, olen jutellut hänen kanssaan ja silloin oli vähän normaalimpi.



Nyt on ihan sekaisin ja turvonnutkin.

Vierailija
10/35 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos vertaa Tuuri-ohjelmaan ja miten hän siinä puhuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan hikinen ja turvonnut!!!!!

Vierailija
12/35 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis varmaan jossain lääkkeissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa epäilyttämään mua vaikka toi itse maria vaikuttaa tollaselta viattomalta hömpältä.

Vierailija
14/35 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa epäilyttämään mua vaikka toi itse maria vaikuttaa tollaselta viattomalta hömpältä.

Pitäiskö ihan boikotoida ja keksiä jotain fiksua illoiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksiki oli ihan kummia vieraita, eipä tunnu kohentuvan.

Vierailija
16/35 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa epäilyttämään mua vaikka toi itse maria vaikuttaa tollaselta viattomalta hömpältä.

eihän toi Maria tosiaankaan ole viaton hömppä... pahemman luokan koulukiusausmeininkiä useammankin vieraan kohdalla. Mitä lie sieniä syöttää noille takahuoneessa?

Vierailija
17/35 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raahataan kaikki ne julkkikset jotka ei erinäisistä syistä osaa pitää puoliaan naurettaviksi ja nöyryytettäviksi.

Ei helvetti, kuka tuota paskaa tarvitsee, oikeasti? Viime jaksossa Tuksu, nyt Keskinen.

Vierailija
18/35 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä sille on tapahtunut :O?

Vierailija
19/35 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raahataan kaikki ne julkkikset jotka ei erinäisistä syistä osaa pitää puoliaan naurettaviksi ja nöyryytettäviksi.

Ei helvetti, kuka tuota paskaa tarvitsee, oikeasti? Viime jaksossa Tuksu, nyt Keskinen.

No ööh älä esim. katso jos niin riepoo? Itseäni ainakin viihdyttää. Ketään ei ole tuonne pakotettu.

Vierailija
20/35 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raahataan kaikki ne julkkikset jotka ei erinäisistä syistä osaa pitää puoliaan naurettaviksi ja nöyryytettäviksi.

Ei helvetti, kuka tuota paskaa tarvitsee, oikeasti? Viime jaksossa Tuksu, nyt Keskinen.

No ööh älä esim. katso jos niin riepoo? Itseäni ainakin viihdyttää. Ketään ei ole tuonne pakotettu.

oleva ihminen. Pitää olla aika kiero huumorintaju jos tuolle voi nauraa. Ihmisten hyväksikäyttöä. Eikä tarvi edes jeesustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä