Onks toi Vesa kännissä?
Kommentit (35)
ja mennyt vahingossa yli? Itse tiedän kyllä mitä jännittäminen on, ja kyllä sitä vaikka miten yrittää lievittää. Ja jos jännitys ei heti lievity niin sitä ottaa vaan lisää kunnes onkin yhtäkkiä ihan hupskeikkaa. Tuskin kukaan tahallaan tuossa kunnossa suoraan lähetykseen menee.
Ottaen huomioon, että Joulusta asti vetäny kaksinkäsin ja napit päälle. Näyttää näiden julkijuoppohullujen määrä olevan vakio. Nykänen paranee ja Keskinen sairastuu lopullisesti. Tuolta tieltä ei ilman katkoa pääse pois. Ellei juo henkeään itseltään. Oma on valintansa.
entiseltä nimeltään "matti möttönen". Kriminaali joka istunut linnassa ja oli naimisissa Risto-Matti Ratian nykyisen vaimon kanssa.
Danhammerin maksa posahti joku aika sitten. Viinanjuonti loppui ja nyt kaveri on enää varjo entisestään.
“Vankilavuosien jälkeen Carl Danhammer rupesi ansaitsemaan Virossa missä tuli mainetta ravintolanpitäjänä ja laulajana. Malli Anu Saagim oli jonkin aikaa naimisissa hänen kanssaan. Carl Danhammer ryhtyi sittemmin Matti Nykäsen manageriksi ja vuonna 2000 Nykänen myi hänelle ja Petteri Jussilalle oikeudet nimensä ja mainosarvonsa käyttöön. (…)
Politiikkaan hän meni mukaan Perussuomalaisiin ja sai kunnallisisvaaleissa vuonna 2004 ylöjärveläisiltä 37 ääntä, mikä ei riittänyt läheskään valtuustopaikkaan. Vuonna 2006 Perussuomalaiset ottivat hänet ehdokkaaksi tuleviin eduskuntavaaleihin, kunnes julkisuuden kautta tuli puoluehallitukselle tieto Danhammerin 1980-luvulla Ruotsissa saamasta raiskaustuomiosta. Tämä aiheutti hänen poistamisensa puolueen listoilta.”
Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Carl_J._Danhammer
http://veispuuk.wordpress.com/2009/10/24/jouko-juvonen-alias-carl-j-dan…
raahataan kaikki ne julkkikset jotka ei erinäisistä syistä osaa pitää puoliaan naurettaviksi ja nöyryytettäviksi.
Ei helvetti, kuka tuota paskaa tarvitsee, oikeasti? Viime jaksossa Tuksu, nyt Keskinen.No ööh älä esim. katso jos niin riepoo? Itseäni ainakin viihdyttää. Ketään ei ole tuonne pakotettu.
oleva ihminen. Pitää olla aika kiero huumorintaju jos tuolle voi nauraa. Ihmisten hyväksikäyttöä. Eikä tarvi edes jeesustella.
Näin on! Ei huvittanut ollenkaan. Ja ei, en aio katsoa ohjelmaa enää tämän jälkeen.
nyt missasin.
Turha äistä julkkistyrkyistä on uhreja tehdä, itse tunkevat naamaansa esille, maksoi mitä maksoi.
kamalaa,kamalaa ja kamalaa, onpa Maria-ohjelman taso laskenut, ensin Tukiainen ja nyt Keskinen
sen tumman morsiammen kanssa?
Puhuiko siitä tuossa ohjelmassa?
raahataan kaikki ne julkkikset jotka ei erinäisistä syistä osaa pitää puoliaan naurettaviksi ja nöyryytettäviksi. Ei helvetti, kuka tuota paskaa tarvitsee, oikeasti? Viime jaksossa Tuksu, nyt Keskinen.
käveli vastaan matkamessuilla ja ennenkuin tunnistin
miehen, (oli jokseenkin vaikeaa) mietin että mikä hahmo toi oikein on, erittäin turvonnut, vahamainen iho, käveli kenkuttaen, aivan kuin jalassa tai lonkassa jotain vikaa. Eli ehkä ei nyt ollut kuitenkaan kännissä vaan hän kävelee oikeasti noin kummallisesti.
käveli vastaan matkamessuilla ja ennenkuin tunnistin
miehen, (oli jokseenkin vaikeaa) mietin että mikä hahmo toi oikein on, erittäin turvonnut, vahamainen iho, käveli kenkuttaen, aivan kuin jalassa tai lonkassa jotain vikaa. Eli ehkä ei nyt ollut kuitenkaan kännissä vaan hän kävelee oikeasti noin kummallisesti.
Koska kyllä se eilen kännissä tai jossain muissa aineissa oli.
http://www.stara.fi/2011/02/03/vesa-keskinen-torttoili-maria-ohjelmassa/
Puheli hitaasti. Englanninkielinen runo oli hupaisa, etenkin sanojen lausuminen.
Andy McCoy, joka oli kyllä niin tuhannen voltin tuubassa, ei meinannu haastattelusta tulla mitään. Se oli pelkästään huvittavaa. Jopa Matti Nykänenkin on kännissä esiintyessään vaan huvittava, mut tuo Keskisen eilinen tempaus on vaan niin säälittävä ja nolo. Veitolalta aikamoinen kysymys se et onko Keskinen maksanut siitä naisesta Danhammerille.Huhhuh...
Esiintymissopimuksessa tuskin lukee, että juo lärvit ja vedä aineita. Ihmisten tyhmyydelle nauraminen ei liene uusi ilmiö, ihmettelen jos olet missannut.