Lue keskustelun säännöt.
En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät vertaile hintoja
27.03.2024 |
Siis näitä, jotka vaan marssivat vaikka johonkin urheiluliikkeeseen ostamaan lenkkarit täydellä hinnalla. Itse saatan kyllä käydä katsomassa ja sovittamassa, mutta vertaan aina netissä hintoja, ja ostan/tilaan sen perusteella. Olen säästänyt ihan älyttömästi näin toimimalla.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla ei ole aikaa eikä energiaa vertailla jatkuvasti. Näen myös arvon sillä että ostan kotimaisesta liikkeestä. Saan palvelua sekä testata ja nähdä tuotteen ennen ostamista. Jos kaikki ostetaan ulkomailta meillä ei ole kohta kuin ruokakauppoja jäljellä. Usein myös ne jotka vertailee sairaalloisesti ei tee sitä koska ei ole varaa vaan koska rahaa kyllä on tilit täynnä mutta ovat sairaalloisen pihejä.