Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten leikkaisin hiukseni? Naama on neliö ja hiukset paksut luonnonkiharat

Vierailija
07.12.2010 |

haastavaa, tiedän. Toimisiko polkka tyyliin Eija-Riitta Korhola, vai korostaako vain neliötä, kun loppuisi leuan tasolle? Ja tällä hetkellä on lapaluiden korkeudelle, mutta muutosta kaipaisin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi