Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hirveitä hintoja pyytävät nettiputiikeissa
24.09.2010 |
sisustusjutuista.
Äsken bongasin samanlaisen piianpeilin kuin itse vanhantavaran kaupasta ostin, itse maksoin 25€ nettiputiikissa hinta on 99€
Samasta kaupasta ostin pulpetin, joka maksoi 30€ yhdessä nettiputiikissa samanlaisen hinta oli 110€
Komuutista maksoin myös 30€ ja alle satasella en ole niitä nähnyt myynnissä.
Klaffipöytä maksoi 40€ samanlainen maksoi nettiputiikissa 145€
Kommentit (2)
ottaa se "pääkaupunkiseutuveloitus" eli halvalla ei saa ellei sitten satu ihan jotain löytyjä yksityisiltä ihmisiltä tekemään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
yksi noista nettiputiikeista toimii myös täällä ettei tuo paikkakunta selitä asiaa.
Kun noihin laskisi vielä rahtikulut, niin huh...
Kyllä kannattaa kierrellä kirppareita ja vanhantavarankauppoja