Lue keskustelun säännöt.
Missähän kaupassa näin ruudullisen pyjaman?
09.10.2010 |
Oli vaaleanpunainen ja sellaista tartantyyppistä ruutua, tais olla harmaalla ja valkosella.
Taidan kirjoittaa joulupukille mutten muista enää missä bongasin :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla