Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten joku voi laittaa Molo-merkkisiä vaatteita lasten päälle
Kommentit (6)
Hehheh... Jep. Tiedän.
Silti tuolla kellarissa on 3 Molo-haalaria odottamassa talvea.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tosin minä en käytä niitä siksi, että ovat niin kalliita. Mutta se nimi!
Kyllä musta kamala on myös Ticket to heaven. Mitä se oikein yrittää sanoa? Milläs minä pääsen taivaaseen?
Mieli muuttui kuitenkin, kun yhdessä varmistettiin, ettei missään näkyvästi tuo MOLO lue ;)
tytölle jonka nimi on Elin.
Molo-Elin
Alue: Aihe vapaa
ja lauantaikarkiksi muinainen suklaapatukka Rape.