Lue keskustelun säännöt.
G: Suosikkileivonnaisesi?
Kommentit (4)
en ole saanut sitä vuosikausiin..pitäisköhän itse petrata?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mehevä mutakakku vanhanajan vaniljajäätelöpallon kera
Ellen Svinhufvud -kakku, Naantalin Aurinkoisen Viettelyskakku ja Minttumarianne, rahkapulla, perinteinen mansikkakermakakku... Mitähän vielä? Kalakukko, karjalanpiirakka, lohiriisipiirakka.
Tykkään herkuista, ja leivon tai ostan kakun aina kun siihen on vähänkin syytä tai muuten vaan huvittaa.
mutta Helsingissä käydessä on pakko ostaa Kakkugallerian kakkupaloja. En tykkää täytekakuista mutta heidän luomuksensa ovat aivan uskomattoman herkullisia.