Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mitä pihaleluja 1 1/2 vuotiaalle?
19.05.2010 |
Mitä pihaleluja 1 1/2 vuotiaalle voi ostaa? MItä teillä on? Hiekkalaatikkoa meillä ei takapihalla ole. Mutta 1 v viihtyy siellä muuten kovasti. Mitähän leluja sinne vois ostaa? taaperokärry on mutta se ei jaksa kiinnostaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vaikka pieni muovinen vauvamalli, ei maksa paljoa. Ja sinne lapio ja ämpäri, niiden kanssa tuon ikäinen viihtyy yllättävän kauan. Ja nyt kesällä vaikka vadillinen vettä ja pari mukia. :) Tai pensseli, jolla voi "maalata" vedellä.
Nukenvaunutkin on kivat, erilaiset pallot, autot...ja hei klassikko, Plaston potkittava mopo!