Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun mielestäni hoitovapaat pitäisi laissa kieltää kokonaan

Vierailija
15.04.2010 |

Olin pari vuotta töissä jonka jälkeen tulin raskaaksi. Jäin ensin äitiyslomalle ja sain palkkaa 3kk vaikka en edes ollut töissä. 9kk olin äitiyslomalla. Sitten jäin hoitovapaalle kolmeksi vuodeksi. Työnantaja palkkasi sijaisen minun tilalleni. Kun kolme vuotta alkoi lähestyä loppuaan huomasin olevani raskaana taas. Menin töihin pariksi kuukaudeksi jonka jälkeen jäin taas äitiyslomalle. Työnantaja maksoi palkaa taas ja joutui ottaa uuden sijaisen. Kohta on mennyt melkein 7v etten ole ollut töissä. Olen ihan pihalla niistä hommista ja se sijainen osaa kaiken paljon paremmin kuin minä. Silti työnantaja joutuu heittämään sen paremman pihalle kun minä tulen takaisin. Onko tämä muka oikein?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama oikeus on kaikilla muillakin.

Vierailija
2/2 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan suvereenisti käyttänyt, lähemmäs 10v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme