Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sisarusten käytös ketuttaa!

Vierailija
26.04.2010 |

Mua on jo jonkin aikaa ärsyttänyt ja välillä jopa loukannut miehen sisarusten käytös veljeään (eli miestäni) kohtaan. Tietenkin sisaruksilla voi olla jotain omaa hauskaa ja ulkopuolisten näkökulmasta outoakin huumoria, mutta nykyään touhu tuntuu menneen ainakin mun mittapuun mukaan varsin tökeröksi.



Pitkin vuosia miehen sisko ja veli ovat enemmän tai vähemmän ivanneet veljeään, haukkuneet "harjoituskappaleeksi" (esikoinen kun on), huomautelleet hänen musiikkimaustaan, joka poikkeaa heidän omastaan, muistutelleet (lähes) jatkuvasti hänen lapsuus- ja nuoruusvuosiensa noloista kommelluksista jne. Tätä nälvimistä tapahtuu useimmin silloin, kun koko sisaruskolmikko on yhtä aikaa paikalla, mutta välillä erityisesti sisko innostuu näpäyttelyistä ilman toisen veljensä apua.



Viime keväänä miehen sisko löysi seurustelukumppanin, joka esitteli heti kyllä toiselle veljelleen, mutta meille vasta paljon myöhemmin. Tuntui, että meidät kutsuttiin pakon edessä kahville miehen vanhempien luokse, minne tämä uusi vävykokelaskin oli tulossa. Mieheni pääsi tulemaan noille kahveille porukan viimeisenä ja kun hän sitten ilmestyi paikalle, sisko esitteli mieheni miesystävälleen "perheen häpeäpilkkuna/nolona tapauksena" tms. Todella kiva, että heti ensitapaamisella jaellaan tuollaisia "kunnianimiä" ihmisille... Ei ole mielestäni kovin reilua, että ihmisten ei itse anneta tutustua ja luoda mielikuvaa toisistaan, vaan sukulaiset avittavat siinä ei niin mairittelevalla tavalla.



Miehen sisko on arvotellut meitä myös asuinpaikkamme takia (kehtaamme asua Kehä3:n ulkopuolella!), pitää tätä kaupunginosaa jonain juoppojen paratiisina. Minä en ole nähnyt täällä kolmen vuoden aikana, kuin yhden juopon!



Miehen sisarukset naureskelevat täysin avoimesti veljensä touhuille, kuten sille, että hän lauskelee radiosta tulevien kappaleiden mukana, tarkistaa lapsemme vaipan tilanteen haistamalla peppupuolta jne.



En tiedä, onko vika minun huumorintajuttomuudessani tai olenko muuten ahdasmielinen, mutta monet noista asioista tuntuvat mielestäni todella pahalta! Olemme suht paljon tekemisissä noiden sisarusten kanssa, koska meillä ja miehen veljellä on lapsia ja tapaamme sitten isovanhempia yhdessä. Välillä tuntuu tosi kurjalta mennä paikalle, kun tuntuu, että olemme porukan mätäpäät ja meitä tavataan vain siksi, että miehen vanhemmat ovat kutsuneet meidätkin paikalle.



Sanokaas nyt, pitäisikö mun löysätä pipoa vai mitä!?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ne nälvijät ovat jotenkin onnettomia omissa elämissään. Tai sitten he ovat "vaan" pahasti tunnevammaisia idiootteja, yksinkertaisesti tyhmiä ihmisiä. Jokatapauksessa ei tuollainen ole hyväksyttävää käytöstä!



Olisikohan hyvä jos ne isovanhemmat joskus älähtäisivät kunnolla niille päänaukojille, jos siis tuota tapahtuu isovanhempien talossa?! Voisi olettaa että täysipäiset aikuiset ihmiset osaavat käyttäytyä, ja teillä kun on myös oikeus olla siellä kutsuttuina vieraina hyvillä mielin!



Ei ole viisaan ihmisen käytöstä tuollainen, oli sukua tai ei.

Vierailija
2/8 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi paljonkin sisaruksiaan vanhempi?



Onko kateutta kenties ilmassa (siis sisarukset hiukan kadehtivat miestäsi), esim. siksi, että kokevat vanhempiensa suosineen häntä. Välttämättä kateudessa siis ei ole kyse siitä, että joku sisaruksista olisi pärjännyt elämässään paremmin - vaan että hänen koetaan olleen erityisasemassa lapsena.



Minusta olennaisinta on tuossa se, mitä miehesi ajattelee asiasta ja onko tuo molemminpuolista. Eli kommentoiko miehesi sisaruksiaan myös tuohon tapaan. Vittuilu ON ikävää, mutta joissain perheissä sellainen krouvi puhetapa kuuluu "perinteisiin", ja sitä voi ulkopuolisen olla vähän vaikea ymmärtää. Voi olla, ettet aina itse HUOMAA, kun miehesi veetuilee sisaruksilleen - herkemmin loukkaannut ja noteeraat, kun omaa miestäsi mollataan.



Joka tapauksessa on aivan ok, jos sanot suoraan, että "miksi ilkeilet tuolla tavalla, se tuntuu minusta tosi tylsältä".



Ja jos miehesi sisarukset jatkavat, eikä miehesikään siitä tykkää - mikä estää vähentämästä kanssakäymistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän omalta perheeltäni, paitsi että olemme siskoksia ja minä olen nuorin. Teen kaiken väärin ja olen tyhmä ja näytänkin hölmöltä. En ole ikinä ollut kovin läheinen siskojeni kanssa ja nykyään tapaamme yhä harvemmin koska en enää viitsi kuunnella haukkumista.

Vierailija
4/8 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan aiheesta olet loukkaantunut. Alapa sanoa takaisin ihan suoraan mitä olet mieltä moisesta käytöksestä. Miksi ihmeessä sietäisit(te) moista kunnioituksen puutetta keneltäkään?



Itse olen muutaman avioliiton kautta tulleen sukulaisen skipannut elämästämme kun eivät kemiat kohtaa.

Vierailija
5/8 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAi pahoittanut mieltään? Se musta kertoo sen, onko kyseessä "normaalia" sisarusten välistä huumorin heittoa vai toisen pilkkaamista.



Jos mies itse ei ole millänsäkään, niin ei nuo asiat musta ole loukkaantumisen arvoisia. Kyllä meilläkin sisarusten kesken muistellaan vanhoja ja nauretaan toisten teinivuosien kohelluksille, ei siitä kukaan loukkaannu. Ja se, että uusi seurustelukumppani on esitelty teille myöhemmin, ei vielä kerro mitään.

Vierailija
6/8 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miestä ei häiritse, niin miksi ihmeessä sinä pahoittaisit mielesi läheisten huulenheitosta??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miestä ei häiritse, niin miksi ihmeessä sinä pahoittaisit mielesi läheisten huulenheitosta??

En ole ap mutta moinen käytös osoittaa niin suurta kunnioituksen puutetta että sitä ei voi hyväksyä.

Kyse ei todellakaan ole huumorista vaikka siksi tuo ääliömäisyys ehkä yritetäänkin verhota.

Vierailija
8/8 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myös, mikä sitten on miehesi musamaku ja mikä sisarustensa? Entä missä sisarukset sitten asuvat, kantakaupungissako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi