Lue keskustelun säännöt.
Ootteko jo kaikki käyneet mattopesulla
Kommentit (8)
ei ole aikaa eikä halua itse pestä eikä ole rahaakaan
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tänään sain puolet pestyä, huomenna toinen satsi :)
Oikeastaan se olikin aivan ihanaa hommaa, aurinko paistoi lämpimästi ja vesi oli ihanan viileää.
jokatapauksessa useamman kerran vuodessa,taloyhtiön pyykkituvalla
Vaikea itse onkin monia mattoja pestä, kun pitäisi saada laakaan kuivamaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Painepesurilla omassa pihassa.