Kolmen tytön isä Jamie Oliver tahtoo pojan
Entäpäs onkin niin että Jamie ei saa omilla siittiöillään poikia.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2023714&pos=no-tu
Tv-kokki Jamie Oliverista tulee neljännen kerran isä
05.03.2010 09:27
Maailman tunnetuin tv-kokki Jamie Oliver ja hänen Jools-vaimonsa odottavat neljättä lastaan.
- Lapsen laskettu aika on syyskuussa, he julkistivat.
Heillä on jo kolme kaunista tytärtä, ja tällä kertaa Jamie haluaisi saada pojan.
Perheen nuorin tyttö Petal Blossom Rainbow on vasta 11 kuukuatta vanha. Isosiskot ovat nimeltään Poppy Honey ja Daisy Boo.
IS
Kommentit (7)
suomennettuna ei kyllä yhtä hauskan kuulosia. Toivottavasti Jamie saa mitä haluaa.
on konstit monet. Itselläkin on kolme tyttöä ja poika,eikä miestä tarvinnu vaihtaa.
Ihme että sitä ei ole jo haukuttu sovinistiksi joka jämähtänyt vuosille kilpi ja miekka?
Samaan tapaan sitä kolmen pojan jälkeen toivotaan tyttöä. Vaihtelunhalua se kai ennemmin on.
Tosin ei kaikki välitä vaihtelustakaan. Joillekin tuttu ja turvallinen on parempi ja siksi toivotaan esim. samaa sukupuolta kuin on ennestäänkin.
He olisivat voineet saada pojan jo aikoja sitten, mutta päättivät, että tyttöjä tulee tai sit iihan luomusti. Brittimiljonäärit kun voi vain mennä klinikalle siittiöiden erittelyyn tai vastaavaan...
tyttöä neljännestä?
Hauskat nimet tosiaan. Pojasta vois tulla vaikka Trout Oak Thunder tai Rain Forest Cinnamon :D.
Veikkauksia pojan nimeksi?