Lue keskustelun säännöt.
Miksei naisille ole DRESSMANIA?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
syystä kuin miehille ei ole Lindeksiä, KappAhlia, Gina Tricotia, Lorellaa, Henkariinaa, Vilaa...
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänsyystä kuin miehille ei ole Lindeksiä, KappAhlia, Gina Tricotia, Lorellaa, Henkariinaa, Vilaa...
jos olen sisään mennyt. Miten niin ei ole naisille?