Lue keskustelun säännöt.
Iloinen uutinen helsinkiläisille!
Kommentit (4)
Kunhan pelastustiet saadaan pidettyä auki, ei ole mitään hätää. Ainakin koillis-Helsingissä myös bussiaikataulut pitävät ja Lahden puolen rataosuudella myös junat kulkevat jämptisti.
Antaa tulla vaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eihän talvi ole talvi ilman lunta.
Viime vuosina on todellakin ärsyttänyt loskatalvet.
t. helsinkiläinen
Kamppiin kuin kesällä ikään. Mulla ei ole mitään valittamista paitsi että meidän kotisivutie aurataan vain silloin kun keritään eli ei aurata. ;)
Antaa tulla lunta tupaan ja jäitä porstuaan! Tekisköhän etäpäivän...