Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iloinen uutinen helsinkiläisille!

Vierailija
02.02.2010 |

torstaina on luvassa lisää lunta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa tulla lunta tupaan ja jäitä porstuaan! Tekisköhän etäpäivän...

Vierailija
2/4 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan pelastustiet saadaan pidettyä auki, ei ole mitään hätää. Ainakin koillis-Helsingissä myös bussiaikataulut pitävät ja Lahden puolen rataosuudella myös junat kulkevat jämptisti.

Antaa tulla vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän talvi ole talvi ilman lunta.

Viime vuosina on todellakin ärsyttänyt loskatalvet.



t. helsinkiläinen

Vierailija
4/4 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppiin kuin kesällä ikään. Mulla ei ole mitään valittamista paitsi että meidän kotisivutie aurataan vain silloin kun keritään eli ei aurata. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme