Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit viikon elää menneessä ajassa,

Vierailija
13.02.2010 |

mihin sijoittuisit viikoksi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ex-miehen tai sitten erään ihastukseni luoksi pohjanmaalle..

Vierailija
2/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ex-poikakaverini jätti minut ensimmäistä kertaa. En itkisi ko. kollia takaisin vaan päättäisin että antaa paskan olla. Oltiin todellinen on-off - pari, 3v suhteen aikana erottiin 14 kertaa, niistä 13 kertaa hänen halustaan, viimeisen päätin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirtyä lapsuuteen. Jonnekin 3-vuotiaan aikoihin. Muuten päivillä ei kovin suurta merkitystä ole :)

Vierailija
4/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli uskomaton tunne olla vihdoin äiti. Nyt jo neljäs tulossa, mutta en haikaile oikeasti mitään menneitä.

Vierailija
5/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoihin. Kävisin orgioissa ja iskisin jonkun ihanan gladiaattorin.

Vierailija
6/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoihin. Kävisin orgioissa ja iskisin jonkun ihanan gladiaattorin.


haluaisin Russelin....Tai sit menisin 60-luvun San Franciscoon.....flowers in my hair....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut asia, mikä siinä vähän tökkii, on silloiset wc-olosuhteet ja täit, loiset, suihkuttomuus...

Vierailija
8/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomaan millaista siellä on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti valita eksän ja sillosen nykyisen väliltä. olisi ehdottomasti pitänyt valitä eksä. se sillonen nyxä (nykyinen exä :D) oli täys mulkkku. mun exä oli ihana ja ihan rakastunut muhun ja jätin sen kun nalli kalliolle.

Vierailija
10/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävästä vähän asennetta hakemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin osallistua Woodstockiin :)

Vierailija
12/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin jos olisin silloin ymmärtänyt selvistä merkeistä juosta karkuun ja lujaa.



Toisaalta mulla ei olisi sitten esikoista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatisin päästä synnärille sisälle, kortisonipiikit itselleni ja täydelliseen vuodelepoon ja säännölliseen napaverivirtaustutkimukseen, jotta löydettäis se oikea hetki syntyä. Nyt odotettiin liian kauan.

Vierailija
14/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni parhaimmat viikot olen viettänyt siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mummin luo, missä mummi pitäisi sylissä ja lellisi :)



Pitääkin soittaa mummille ja kysyä mitä kuuluu...

Vierailija
16/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoteen 1993 kun olin yksitoista ja vaatisin päästä psykiatrille.

Vierailija
17/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni sairastui ja nyt kun tiedän jälkikäteen miksi kuoli niin voisin estää tiedoillani hänen poismenonsa.

Vierailija
18/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa ja kaduttaa TODELLA, että tutustuin väärään ihmiseen ja siitä seuras todella paljon ongelmia. Ongelmat on jo aikaa sitten jääny taakse ja asiat on hyvin, mut on vaikuttanu ihmissuhteisiini ja itsetuntooni.

Vierailija
19/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olis pitäny juosta karkuun exää.



t.22

Vierailija
20/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alun villiinlänteen inkkareiden luo,







Terveisiä vaan tutuille ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi