Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit viikon elää menneessä ajassa,

Vierailija
13.02.2010 |

mihin sijoittuisit viikoksi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaisin 1820-luvun Etelä-Englantiin. Lukisin kirjoja ja kirjoittaisin päiväkirjaa päivähuoneessa. Kävelisin nummilla ja miettisin, että missä se Darcy viipyy :)

Vierailija
22/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevala -meininkiä siis. Uskoisin kaikenlaisiin Tapioihin ja Tellervoihin, uhraisin ruokaa metsän hengille ja käyskentelisin hienot pronssihelat helisten aitassani aarteitani tutkimassa ja tyttären häitä suunnittelemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkin keski-eurooppalaiseen linnaan.

Vierailija
24/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoisin johonkin 1800-1900 taitteeseen, vaikkapa Eiffel-tornin avajaisiin. Mulla ois iso hame ja valtava hattu, mies postais vieressä silinterissä ja nojailis kävelykeppiin.. ;o)

Vierailija
25/25 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1700-luvun loppupuolelle suomalaiseen rikkaaseen kartanoon :) Saas nähdä tulisinko piiaksi vai kartanontyttäreksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme