Lue keskustelun säännöt.
Jos saisit viikon elää menneessä ajassa,
Kommentit (25)
Kalevala -meininkiä siis. Uskoisin kaikenlaisiin Tapioihin ja Tellervoihin, uhraisin ruokaa metsän hengille ja käyskentelisin hienot pronssihelat helisten aitassani aarteitani tutkimassa ja tyttären häitä suunnittelemassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
johonkin keski-eurooppalaiseen linnaan.
tahtoisin johonkin 1800-1900 taitteeseen, vaikkapa Eiffel-tornin avajaisiin. Mulla ois iso hame ja valtava hattu, mies postais vieressä silinterissä ja nojailis kävelykeppiin.. ;o)
1700-luvun loppupuolelle suomalaiseen rikkaaseen kartanoon :) Saas nähdä tulisinko piiaksi vai kartanontyttäreksi!
Matkaisin 1820-luvun Etelä-Englantiin. Lukisin kirjoja ja kirjoittaisin päiväkirjaa päivähuoneessa. Kävelisin nummilla ja miettisin, että missä se Darcy viipyy :)