Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko isän maksaman elatustuen osuuden laittaan kelasta maksettavaksi ja isä maksaisi sitten kelalle

Vierailija
03.03.2010 |

Siis kun kela maksaa mulle osan ja lasten isä maksaa oman osuuden???

Ongelma on siinä että isä maksaa ne jopa kuukauden myöhässä,joten voiko sitä sopia kelan kanssa niin että se maksaisi koko osuuden ja sitten isältä perii isän osuuden.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta sitten kela suostuu alkamaan maksajaksi jatkossa.

Vierailija
2/3 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten kela maksaa.



t. kokemusta on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kela maksaa mulle elarit ja isä maksaa kelalle,eikä ole yhtäkään maksua jätetty maksamatta. Käytiin lastenvalvojalla tekemässä sopimus,kun isä pystyi maksamaan aina vasta loppukuusta ja ite tarvin rahan jo aiemmin.