Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

26+2, sf-mitta 23,5cm, onko normaali?

Vierailija
11.02.2010 |

lääkäri ei sanonut mitään, mittasi vain.

Minkä kokoisia mahoja teillä on ollut näillä viikoilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan normaali, tosin melkein yläkäyrällä. Mulla tasoittui sen jälkeen Loppuraskaudessa maha oli jopa keskikäyrän alapuolella.

Vierailija
2/2 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä koitin neuvolakortista katsoo sitä käyrähommaa mut en oikein tajunnu miten sitä luetaan..;)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla