Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
26+2, sf-mitta 23,5cm, onko normaali?
11.02.2010 |
lääkäri ei sanonut mitään, mittasi vain.
Minkä kokoisia mahoja teillä on ollut näillä viikoilla?
Kommentit (2)
mä koitin neuvolakortista katsoo sitä käyrähommaa mut en oikein tajunnu miten sitä luetaan..;)
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Se on ihan normaali, tosin melkein yläkäyrällä. Mulla tasoittui sen jälkeen Loppuraskaudessa maha oli jopa keskikäyrän alapuolella.