Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos voittaisit 7 miljoonaa?

Vierailija
31.01.2010 |

Mä maksaisin asuntolainan pois, ostaisin maaseudulta ihanan, tilavan "mummonmökin" jossa ois iso piha, ja varaisin matkan meille (minä, mies ja 2 lasta) johonkin lämpimään. Sit antaisin varmaan osan sisaruksilleni, sekä miehen siskolle. En irtisanoutuisi töistä, vaan pitäisin äitiysloman jälkeen hoitovapaan kun siihen voiton myötä olisi nyt mahdollisuus! :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme