Lue keskustelun säännöt.
Kertokaa elatusmaksuista. Miehellä tulot n. 6000 €, naisella noin 3500 €
26.11.2009 |
Kaksi lasta miehellä joka toinen viikonloppu ja lisäksi arkena yhtenä päivänä, muuten äidillä. Mitä tuo elatusmaksun suuruus olisi suunnilleen?
Kommentit (3)
Elarit lasketaan tietysti nettotuloista. Heittona sanoisin, että mies maksaa 200-230 Euroa/lapsi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Elarit lasketaan tietysti nettotuloista. Heittona sanoisin, että mies maksaa 200-230 Euroa/lapsi.
tietty