Mitä Orpon hallitus aikoo tehdä sille, että nuorten miesten henkinen hyvinvointi Suomessa on laskenut hurjasti muutamassa vuodessa?
Kommentit (18)
Huonontaa tietysti työttömien ja kelpaamattomien miesten oloja
Rikkaille miehille verohelpotuksia, köyhille miehille kyykytystä
Orpon hallitusta kiinnostaa vain alfamiehet 💪
Tuskinpa on laskenut, miten joku mikä ei koskaan ollut hyvä voisi enää laskea?
Incelit äänesti persuja ja saivatkin Kokoomuksen hallitusohjelman
Viime hallitukseen verrattuna ainaki jatkuva vähemmistöasian tuputtaminen loppuu.
Nyt ajetaan kaikkien suomalaisten asiaa, ei vaan vähemmistöjen
mielialat jo paljon nouseet kun viher punikkihomoista on päästy eroon todella oli epätoivoista aikaa
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Petteri Orpo aja paremmin nuorten miesten asiaa ku edeltäjänsä, ku se on ollu iteki joskus nuori mies.
Incelin ulina ei kiinnosta ketään...
Eikö se äijäpuolue nyt sitten hommaakaan äänestäjilleen kymppitonnin kuukausipalkkaa ja neitsyitä raiskattavaksi?
Ihmeellistä.
Voi harmi. Mulle kelpaisi työtönkin mies, jos se olisi mukava, mutta kun olen jo yli 40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Petteri Orpo aja paremmin nuorten miesten asiaa ku edeltäjänsä, ku se on ollu iteki joskus nuori mies.
Haha. Meillä on ollut pappoja pääministerinä maailman sivu ja tässä ollaan.
Töihin meinasivat laittaa ja sitä tehden itsenäisen elämän alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha. Meillä on ollut pappoja pääministerinä maailman sivu ja tässä ollaan.
Eikä 70-luvulla nuorten miesten asiat ollukaan huonosti. Ongelmat alko Tarja Halosen presidenttikaudella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo on syntynyt kultalusikka suussa. Ei ole ihan tavallinen nuorimies ollut
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi. Mulle kelpaisi työtönkin mies, jos se olisi mukava, mutta kun olen jo yli 40.
Olen tosi hyvä laittamaan ruokaa ja voisin tehdä eväät ja voitaisiin mennä piknikille.
Työ on paras lääke. Kun nuoret miehet saadaan patisteltua ja kannustettua menemään töihin niin alkaa se hyvinvointi ja mielenterveys kummasti kohentua ja nousta.
Huonontaa tilannetta lisää ja nauraa matkalla huvilalle