Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millainen lasku on tulossa, tilasin ambulanssin lapselle ja se vei meidät sairaalaan?
Kommentit (6)
olen vaan niin utelias tietämään etukäteen.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lasku tulee olemaan joka tapauksessa hyvin pieni, ei hätää.
Itse maksat vain pienen omavastuun (9e).
taksimatkalla yhtään mihinkään, koska taksin aloitusmaksu on nykyisin noin 7e. Että hyvin kohtuullista tuo 9e on.
Alue: Aihe vapaa
Ja mitä väliä, jos lapsi tarvitsi ambulanssia ja sairaalahoitoa... Onko sillä kyydin hinnalla oikeasti mitään väliä`?!?!?