Lue keskustelun säännöt.
Onko pettämisen kannalta eroa, tapahtuiko yhdyntä
Kommentit (3)
Kysyt itsekin vain siksi, että saisit rauhoitettua omatuntoasi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kysyt itsekin vain siksi, että saisit rauhoitettua omatuntoasi
Korkeitaan voisin olla kateellinen siitä kakkoseen laittamisesta, mutta noin muuten mielestäni ei.