Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
minymo vaatteiden laatu? erityisesti talvihaalareiden laatu kiinnostaa!!
15.08.2009 |
Ihastuin minymo talvihaalariin, mutta merkki on minulle ihan vieras=(... onko verrattavissa esim reimateciin tai jonathaniin? kestääkö käytössä? pitääkö vettä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta luin paljon vanhoja keskusteluja, joiden perusteella uskalsin tilata meille Minymon haalarin ensitalveksi. ELi on laadukas, pitää vettä ja kestää käyttöä. Mukavan "notkeaa" materiaalia joten varmasti mukava lapsen päällä.