Lue keskustelun säännöt.
Uskotko jälleensyntymiseen? Eli kuolemasi jälkeen synnyt maailmaan uudelleen?
Kommentit (563)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Uskon, vaikka en edes haluaisi syntyä uudestaan. Mutta uskon, että olemme täällä oppimassa ja saamme itse päättää synnymmekö uudestaan. Ja siinä vaiheessa yleensä haluamme, koska oppiläksyjä on niin sanotusti vielä jäljellä. Osa onnistuu siinä oppimisessa paremmin kuin toiset.
Mielestäni jälleensyntymästä on paljon todisteita.
Uskon myös, että usein rakkaamme syntyvät myös läheisiksi meille muissakin elämissä.
Jos kiinnostaa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5210530/vihrea-sumu-ja-kadonneet-ihmise…