Uskotko jälleensyntymiseen? Eli kuolemasi jälkeen synnyt maailmaan uudelleen?
Kommentit (561)
Sielunvaellus on ihmisten keksimä oppi jotta kansaa olisi helpompi hallita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuunnellut nyt paljon Juhani Laukkosen puheita netistä ja saanut vahvistusta siitä miten Raamattu on totta. Totuus vetää minua ja kiinnostaa, inhoan valheita.
Minä taas olen saanut vahvistusta Mäkipellon videosta, ja muistakin paikoista, että Raamattua on sensuroitu.
En tunne ketään Mäkipeltoja. Tunnen vain, että tutkittu tieto osoittaa, että Raamatusta on poistettu esim. naisten kirjoitukset. Raamattu on uskomatonta s*ntaa kuten muutkin hengelliset tekstit. Ihan oikeasti. Mihin maailma on menossa jos ihmiset palaavat takaisin vuosisatojen ja vuosisatojen jne. taakse ja uskovat millloin mihinkin uskonnollisiin tai vihervasemmistolaisiin satuihin. Kas kun ette ala tutkia Hitlerin ajatuksia, hänkin uskoi mystiikkaan, samanlaiseen s*ntaan niin kuin moni täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuunnellut nyt paljon Juhani Laukkosen puheita netistä ja saanut vahvistusta siitä miten Raamattu on totta. Totuus vetää minua ja kiinnostaa, inhoan valheita.
Minä taas olen saanut vahvistusta Mäkipellon videosta, ja muistakin paikoista, että Raamattua on sensuroitu.
En tunne ketään Mäkipeltoja. Tunnen vain, että tutkittu tieto osoittaa, että Raamatusta on poistettu esim. naisten kirjoitukset. Raamattu on uskomatonta s*ntaa kuten muutkin hengelliset tekstit. Ihan oikeasti. Mihin maailma on menossa jos ihmiset palaavat takaisin vuosisatojen ja vuosisatojen jne. taakse ja uskovat millloin mihinkin uskonnollisiin tai vihervasemmistolaisiin satuihin. Kas kun ette ala tutkia Hitlerin ajatuksia, hänkin uskoi mystiikkaan, samanlaiseen s*ntaan niin kuin moni täällä.
No laitapas tähän nyt vaikka TOP 5, että mitä sensuroitiin, kuka sensuroi ja koska, kun kerran olet noin hyvin asioista perillä ;-)
Ihmisiä laitetaan mielisairaaloihin harha-ajatuksista, mutta annas olla jos ne ovat uskonnollisia tai poliittisia harhoja niin ihminen onkin mieleltään terve ja se on ihan ok vaikka kuinka selittelisi käsittämättömiä satuja, jotka ovat täysin mahdottomia ollakseen totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No laitapas tähän nyt vaikka TOP 5, että mitä sensuroitiin, kuka sensuroi ja koska, kun kerran olet noin hyvin asioista perillä ;-)
Mitäpä jos näkisitte ihan itse vaivaa ja perehtyisitte huolella historiaan, mutta se taitaa olla uskiksilta ja vihervasureilta liikaa vaadittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos näkisitte ihan itse vaivaa ja perehtyisitte huolella historiaan, mutta se taitaa olla uskiksilta ja vihervasureilta liikaa vaadittu.
Eli puskista huutaja tiedä itsekään. Kuinka yllättävää :-D
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, sielunvaelluksella ei pysty mitenkään ihmistä hallitsemaan. Mutta sillä pystyy, mitä on jäljellä nykyaikaisesta kristinuskosta sensuroinnin jälkeen. Taivas tai helvetti. Ei ole olemassa parempaa hallintakeinoa missään muualla.
Vierailija kirjoitti:
Sielunvaellus antaa ihmiselle miljardejä erilaisia mahdollisuuksia miljardeissä eri elämissä, missä se hallintakeino on? Taas ja taas annetaan uusia mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloita vaikkapa tästä:
https://vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/raam1.html
Sen jälkeen:
https://otava.fi/kirjat/sensuroitu/
Ravisteleva ja viihdyttävä kirja Raamatun tekstien historiasta.
Raamattua on pidetty muuttumattomana Jumalan sanana. Kautta aikojen pyhän kirjan lauseita on valjastettu politiikan ja vallankäytön perusteiksi. Raamatun kertomukset pulpahtavat pintaan myös täysin maallisissa yhteyksissä.
Oikeasti Raamattu on muovautunut jatkuvasti kirjurien käsissä. He tekivät virheitä ja muokkasivat tekstejä tarkoitusperiensä mukaan. Esimerkiksi monijumalaisuutta sensuroitiin ja naisten asemaa häivytettiin. Lisäksi Raamattu muuttuu aina, kun sitä käännetään uusille kielille.
Kirja kertoo Raamatun käsikirjoitusten rikkaasta historiasta tieteellisellä otteella mutta kepeästi ja uusiin näkökulmiin haastaen.
Ravisteleva tietokirja romuttaa käsityksemme Raamatun muuttumattomuudesta
https://www.kotimaa.fi/artikkeli/ville-makipelto-tutkimus-tuo-noyryytta…
TUTKI ITSE, EN OLE SINULLA TÖISSÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan aluksi:
Vierailija kirjoitti:
Sielunvaelluksella ei ole mahdollista hallita ainuttakaan ihmista.
Mä uskon, että sillä on merkitystä, millä taajuudella ihminen kuolee. Jos on katkera, kokee syyllisyyttä, katuu tekemiään valintoja jne. niin vapautuva energia on negatiivinen, ruma ja sairas. Jos taas kuolee puhtaalla omatunnolla ja täynnä rakkautta sekä kiitollisuutta, niin vapautuva energia on parantava, puhdas ja elämää ylläpitävä.
Tulee mieleen Terry Pratchettin kirjoista sieluankkatiistai ja karjunvalvojaiset.
Astrologin mukaan minulla on eräänlainen 500-vuotis suunnitelma elämälleni ja siltä se tuntuu.
Erittäin suuri ero kristinuskoon on se, että kristinusko ei tunnusta, että tieto vääristyy ajan myötä, kun taas idän eri filosofiset koulukunnat tunnustavat sen.
Kyseenalaistaminen on yksi älykkyden tunnusmerkeistä. Se tiedetään muualla, paitsi abrahamilaisissa uskonnoissa.
Itä:
Ajan myötä kaikki, mikä ei tule Paramparan kautta, vääristyy. Näin voi tapahtua myös Paramparasta saadun tiedolle. Uskonnoista haarautuu monia sivuhaaroja, jotka poikkeavat suuresti alkuperäisestä sanomasta. Alkuperäisestä sanomasta ei siis ole paljon mitään jäljellä. ...
... Emme voi odottaa, että tämä virtaus pysyy aina muuttumattomana, ilman häiriöitä tai vääristymiä.
Länsu, Raamattu:
Jokainen sana ja jokainen pilkku on totta. Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielunvaellus antaa ihmiselle miljardejä erilaisia mahdollisuuksia miljardeissä eri elämissä, missä se hallintakeino on? Taas ja taas annetaan uusia mahdollisuuksia.
Sielunvaellus:
Jokaisella pyhällä on menneisyys ja jokaisella syntisellä on tulevaisuus (jos ihminen tekee oikeita johtopäätöksiia ja haluaa siirtyä hyveen tielle).
Vierailija kirjoitti:
Erittäin suuri ero kristinuskoon on se, että kristinusko ei tunnusta, että tieto vääristyy ajan myötä, kun taas idän eri filosofiset koulukunnat tunnustavat sen.
Kyseenalaistaminen on yksi älykkyden tunnusmerkeistä. Se tiedetään muualla, paitsi abrahamilaisissa uskonnoissa.
Itä:
Ajan myötä kaikki, mikä ei tule Paramparan kautta, vääristyy. Näin voi tapahtua myös Paramparasta saadun tiedolle. Uskonnoista haarautuu monia sivuhaaroja, jotka poikkeavat suuresti alkuperäisestä sanomasta. Alkuperäisestä sanomasta ei siis ole paljon mitään jäljellä. ...
... Emme voi odottaa, että tämä virtaus pysyy aina muuttumattomana, ilman häiriöitä tai vääristymiä.
Länsu, Raamattu:
Jokainen sana ja jokainen pilkku on totta. Aamen.
Kristinusko ei tule kirjoittamaan Raamattua uudelleen, että sen sisältö vastaisi LGBTQ-ideologiaa. Raamattu on kirjoitettu, että se muuttaisi sinut.
Saatana matkii Jeesusta ja yrittää eksyttää. Jumalan Sana on ja pysyy. Jumala pitää huolen siitä ettei sitä hävitetä. Kaikki on Jumalan käsissä. Mutta ihmisellä on vapaus valita ottaako Jeesuksen sovitustyön vastaan. Totuus ei pala tulessakaan.
Elämme jo hyvin lähellä sitä aikaa kun uskovat temmataan täältä pois. Sitten on vaivan aika johon kuuluu valerauha ja sitten tuho. Silloinkin voi vielä pelastua jos ottaa Jeesuksen vastaan ja tekee parannuksen, mutta nuo ajat tulee olemaan todella vaikeat.
Vierailija kirjoitti:
Saatana matkii Jeesusta ja yrittää eksyttää. Jumalan Sana on ja pysyy. Jumala pitää huolen siitä ettei sitä hävitetä. Kaikki on Jumalan käsissä. Mutta ihmisellä on vapaus valita ottaako Jeesuksen sovitustyön vastaan. Totuus ei pala tulessakaan.
Elämme jo hyvin lähellä sitä aikaa kun uskovat temmataan täältä pois. Sitten on vaivan aika johon kuuluu valerauha ja sitten tuho. Silloinkin voi vielä pelastua jos ottaa Jeesuksen vastaan ja tekee parannuksen, mutta nuo ajat tulee olemaan todella vaikeat.
Ketään ei temmata mihinkään.
Jopa David Pawson ja Dereck årince puhuvat siitä hyvin eri tavalla, vaikka he ovat kristinuskon suuria nimiä.
Ehkä ei pitäisi ottaa kaikkea niin kirjaimellisesti, diana?
Maharlokan asukkailla, jossa puhtaat tuntevat olennot (puolijumalat) elävät 4 300 000 000 000 aurinkovuotta…. heidät Satyalokaan, universumin korkeimmalle planeetalle.
Suuret tietäjät ja pyhät kuljetetaan taivaallisten planeettojen ohi Maharlokaan, mutta sekään ei ole paikka, jossa elävät olennot ovat täysin vapaita pelosta, sillä jokaisen kalpan lopussa Maharloka tuhoutuu ja sen asukkaat joutuvat siirtymään sen yläpuolella oleville planeetoille.
Yhden Brahma-päivän kesto vastaa neljän yugan tuhannen syklin kestoa ja yhtä kauan kestää päivä Maharlokassa. Kuitenkin yhden päivän lopussa Maharlokassa, kun kolme maailmaa (paratiisiplaneetat, maantyyppiset planeetat ja Patala) peittyvät tuleen (ennen kuin ne tuhoutuvat), myös Maharlokassa alkaa tuntua tämän tulen kuumuus, ja silloin kaikki tämän maailman asukkaat, eli Bhrigu Muni ja muut, jättävät sen ja siirtyvät Janalokaan ("Brihat Bhagavatamritam", Ch. 2).