Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko jälleensyntymiseen? Eli kuolemasi jälkeen synnyt maailmaan uudelleen?

Vierailija
28.01.2021 |

Miten on?

Kommentit (561)

Vierailija
521/561 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TV:ssa oli kauan sitten jännäri, missä osa lentokoneen matkustajista katosivat yhtäkkiä (ylästempaus. haaaa)

Ai mikä sen sarjan nimi oli?

Se oli minusta joku Stephen Kingin kauhujännäri. En ihan tarkkaan muista. En tykkää Kingistä, mutta näin olen ymmärtänyt, että ihminen ei pysty keksimään mitään, mitä todellisuudessa jossakin ei ole olemassa .

Stephen King: The Mist. Tuli telkkarista taannoin, en uskaltanut katsoa kovin pitkään vaikka olisin halunnut.

Kiitos, että sanoit elokuvan nimen, en olisi itse osannut etsiä sitä. Haluaisin  lähipivinä katsoa sen uudestaan. Koska silloin kuin aikaisemmin  katsoin sen kauan sitten, en vielä tiennyt  mitään vihreästä sumusta jne.

Vierailija
522/561 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en enää. Jotenkin on semmoinen fiilis, että vikoja rundeja täällä planeetalla nyt vedellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/561 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni oli hyvä teoria. Sieluhan kehittyy kohti ihmisyyttä ja tiedostavuutta hyönteisen ja eläimen tasolta. Maailmassa on tietty määrä sieluja, mutta koska ihmiset on vallanneet kaikki maat ja tappaneet luonnoneläimet, osalle ihmisistä on nyt päätynyt vielä eläinten kehitysasteella olevia sieluja, joiden olisi pitänyt olla vielä esim. käärme tai pandakarhu tai kärpänen. Tämä selittää ihmisten julmuuden ja epäinhimillisen hulluuden.

Joidenkin ihmisten, kuten sarjamurhaajien, silmistä paistaa sellainen epäinhimillinen "loiste". Se naisten kyydittelijä-murhaaja vaikka esimerkkinä. Ehkä siellä on joku kaarnakuoriaisen sielu saanut ihmisruumiin. Tai vaikka Kardashianit, joku sulkiaan esittelevä lintu.

Vierailija
524/561 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin nykyaikaisten tieteellisten tutkimusten mukaan ihminen elää samanaikaisesti useissa ulottuvuuksissa. En ymmärrä, miten tiede voi todistaa tämän.

Kenties viittaat monimaailmahypoteeseihin, tai mitä ne mahtavat olla suomeksi?

Olen käsittänyt niin että nuo hypoteesit perustuvat kvanttifyssan teorioihin, eikä niitä mitenkään nykytietämyksen mukaan voi todistaa.

Ymmärtääkseni nuo hypoteesit ovat sukua sille faktalle että toimiva kvanttitietokone kykenee murtamaan kenties muutamassa minuutissa/tunnissa tai silleen sellaisetkin hypervahvat salasanat, joiden murtamiseen nykyisillä supertietsikoillakin menisi luokkaa miljoonia vuosia?? (Eli kun kvanttitietsikat alkavat aikuisten oikeesti pelittää, internetti on tullut tiensä päähän ainakin mitä tulee salasanoihin??)

Vierailija
525/561 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TV:ssa oli kauan sitten jännäri, missä osa lentokoneen matkustajista katosivat yhtäkkiä (ylästempaus. haaaa)

Se oli minusta joku Stephen Kingin kauhujännäri. En ihan tarkkaan muista. En tykkää Kingistä, mutta näin olen ymmärtänyt, että ihminen ei pysty keksimään mitään, mitä todellisuudessa jossakin ei ole olemassa .

Stephen King: The Mist. Tuli telkkarista taannoin, en uskaltanut katsoa kovin pitkään vaikka olisin halunnut.

Kiitos, että sanoit elokuvan nimen, en olisi itse osannut etsiä sitä. Haluaisin  lähipivinä katsoa sen uudestaan. Koska silloin kuin aikaisemmin  katsoin sen kauan sitten, en vielä tiennyt  mitään vihreästä sumusta jne.

Ole hyvä! :) En minäkään tiennyt vihreästä sumusta tuolloin mitään. Ehkä yritän katsoa leffan loppuun joskus - kauhuelokuvat vaikuttavat minuun voimakkaasti enkä siksi useinkaan uskalla katsoa niitä loppuun.

Vierailija
526/561 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatana matkii Jeesusta ja yrittää eksyttää. Jumalan Sana on ja pysyy. Jumala pitää huolen siitä ettei sitä hävitetä. Kaikki on Jumalan käsissä. Mutta ihmisellä on vapaus valita ottaako Jeesuksen sovitustyön vastaan. Totuus ei pala tulessakaan.

Elämme jo hyvin lähellä sitä aikaa kun uskovat temmataan täältä pois. Sitten on vaivan aika johon kuuluu valerauha ja sitten tuho. Silloinkin voi vielä pelastua jos ottaa Jeesuksen vastaan ja tekee parannuksen, mutta nuo ajat tulee olemaan todella vaikeat.

Maailmanlopusta on puhuttu jo 2000 vuotta ja koko aika se siirtyy.

Kerran esitettiin dokumentti siitä, kuinka jossain päin Venäjää ihmisten haudat oli avattu ja hautojen sisältö ruumiiden kanssa oli kadonnut, ja koko kylä oli kadonnut jonnekin. Tapahtuiko se noin 20 vuotta sitten? Sen jälkeen kylä ja sen talot ovat ilmestyneet uudelleen ja talot ovat taas kadonneet. Käsittämätön tapahtuma. Dokumentissa puhuttiin siitä, miten ihmiset voivat joskus joutua toisiin ulottuvuuksiin. Hyvin mystistä.  Miksi puhun tästä nyt? Koska tätäkin tapahtumaa voi kuvata eräänlaiseksi ylöstempaukseksi.

Hohhoijaa.

Yhden dokumentin mukaan.

Vihreä sumu, salaperäinen sumu, käsittämätön, johon ihmiset katoavat. Kaikki ovat tottuneet näkemään tavallista sumua syksyllä, kun on paljon kosteutta ja sadetta. Mutta harva tietää, että on olemassa myös Vihreä sumu, joka avaa oven rinnakkaisiin maailmoihin.

Tämä vihreä sumua juttu on kyllä mielenkiintoinen. Pitäisikö nyt alkaa pelkäämään vihreää sumua?

No, hyvä, että tiedetään se ja yrittetään vältää  sitä.  Se ilmiö on varmasti erittäin harvinasta.

Vierailija
527/561 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä! :) En minäkään tiennyt vihreästä sumusta tuolloin mitään. Ehkä yritän katsoa leffan loppuun joskus - kauhuelokuvat vaikuttavat minuun voimakkaasti enkä siksi useinkaan uskalla katsoa niitä loppuun.

En tiedä, oliko  elokuvassa tavallinen sumu tai vihreä. Mutta todella dokumenteissä kerotaan juuri vihreästä sumusta, joka aikana ihmiset, ja jopa juna jne.  katoavat jäljettömiin (toiseen ulottuvuuteen?).

Yhdessä dokumentissä kerrottiin myös aavelaivasta, joka edelleen on merillä, mutta ilman miehistöä.

Myös yhdessä dokumentissa puhuttiin,  että on olemassa jonkinlaiset geopatogeeniset???  alueet maapallolla, ja sellaisissa paikoissa juuri tapahtuu kummallisia asioita.

Vierailija
528/561 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ni ei minusta niitä Kingin leffoja ole edes hyvää katsoa.

Vierailija
529/561 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, oliko  elokuvassa tavallinen sumu tai vihreä. Mutta todella dokumenteissä kerotaan juuri vihreästä sumusta, joka aikana ihmiset, ja jopa juna jne.  katoavat jäljettömiin (toiseen ulottuvuuteen?).

Yhdessä dokumentissä kerrottiin myös aavelaivasta, joka edelleen on merillä, mutta ilman miehistöä.

Myös yhdessä dokumentissa puhuttiin,  että on olemassa jonkinlaiset geopatogeeniset???  alueet maapallolla, ja sellaisissa paikoissa juuri tapahtuu kummallisia asioita.

Yksi alue on Bermudan kolmio, mutta se ei ole kuivalla maalla.

Vierailija
530/561 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kirjoitan vedalaisuudesta, en kuulu mihinkään uskonnolliseen tai filosofiseen järjestöön. Seuraan ja tutkin vedalaista korkeatasoista filosofiaa, josta pidän. Se kiehtoo minua, koska se on niin jaloa. Onhan olemassa tekstejä, kirjoja, joista voi oppia olemalla yksin eikä tarvitse kuulua mihinkään. Minusta on paljon parempi sillä tavalla.

Vierailija
531/561 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kirjoitan vedalaisuudesta, en kuulu mihinkään uskonnolliseen tai filosofiseen järjestöön. Seuraan ja tutkin vedalaista korkeatasoista filosofiaa, josta pidän. Se kiehtoo minua, koska se on niin jaloa. Onhan olemassa tekstejä, kirjoja, joista voi oppia olemalla yksin eikä tarvitse kuulua mihinkään. Minusta on paljon parempi sillä tavalla.

Minulla on myös tuttuja, jotka ovat myös kiinnostuneita tästä filosofiasta ja tällaisesta filosofisesta virtauksesta, tällaisesta elämäntavasta, erityisesti ulkomailla. En halua kuulua mihinkään organisaatioon. Siksi en ole koskaan hakeutunut mihinkään. Se ei sovi minulle, en pidä siitä. Niin on myös parempi. Mutta tämä muinainen filosofia on niin kiehtovaa ja tämä tieto on niin ylevää, että se on edelleen ajankohtaista tänä päivänä, tämä tieto on ajatonta. Sitä paitsi, sitä filosofista koulukuntaa, jota seuraan, ei ole edes olemassa Suomessa.

Vierailija
532/561 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös tuttuja, jotka ovat myös kiinnostuneita tästä filosofiasta ja tällaisesta filosofisesta virtauksesta, tällaisesta elämäntavasta, erityisesti ulkomailla. En halua kuulua mihinkään organisaatioon. Siksi en ole koskaan hakeutunut mihinkään. Se ei sovi minulle, en pidä siitä. Niin on myös parempi. Mutta tämä muinainen filosofia on niin kiehtovaa ja tämä tieto on niin ylevää, että se on edelleen ajankohtaista tänä päivänä, tämä tieto on ajatonta. Sitä paitsi, sitä filosofista koulukuntaa, jota seuraan, ei ole edes olemassa Suomessa.

En tiedä maailmassa mitään kiehtovampaa kuin tämä vedalainen filosofia.

Vierailija
533/561 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, onko tämä suositus oikea vai väärä, mutta suosittelen kaikkia ihmisiä pysymään loitolla kaikista maailman uskonnollisista organisaatioista, järjestöistä, yhdistyksistä, kerhoista jne. Olipa kyseessä sitten kristillinen järjestö, islamilainen, buddhalainen tai mikä tahansa muu uskonnollinen järjestö maailmassa. Toivottavasti on mahdollista löytää samanhenkisiä ihmisiä, joiden kanssa jakaa kirjoista ja teksteistä saamaansa tietoa, mutta kuulua uskonnollisiin järjestöihin - ei ja ei vielä kerran ei. Itse en halua kuulua mihinkään järjestöön.

Mutta se on jokaisen päätettävä itse.

Vierailija
534/561 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, onko tämä suositus oikea vai väärä, mutta suosittelen kaikkia ihmisiä pysymään loitolla kaikista maailman uskonnollisista organisaatioista, järjestöistä, yhdistyksistä, kerhoista jne. Olipa kyseessä sitten kristillinen järjestö, islamilainen, buddhalainen tai mikä tahansa muu uskonnollinen järjestö maailmassa. Toivottavasti on mahdollista löytää samanhenkisiä ihmisiä, joiden kanssa jakaa kirjoista ja teksteistä saamaansa tietoa, mutta kuulua uskonnollisiin järjestöihin - ei ja ei vielä kerran ei. Itse en halua kuulua mihinkään järjestöön.

Mutta se on jokaisen päätettävä itse.

Veda-filosofia ei ole hindulaista, vaan universaalista, eikä ainoastaan universaalista, vaan koko maailmankaikkeutta koskevaa.

Vierailija
535/561 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä sinun ei pitäisi edes kuulua mihinkään filosofiseen järjestöön, piiriin tai yhdistykseen.  Se on vaikeaa, mutta mielestäni asia on näin: Elämme huonoja aikoja.

Vierailija
536/561 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi kristinusko organisaationa. Ettekä ole huomanneet, että yhä useampi suomalainen eroaa kirkosta, koska kirkko instituutiona on menettänyt pyhyytensä? Mitään ei ole enää jäljellä.

Vierailija
537/561 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkojen alasajo on käynnissä, ja kirkoissa ja erilaisissa kristinuskon seurakunnissa on kovin paljon väärinkäytöksiä, samoin myös muissa eri uskonnoissa on väärinkäytöksiä. Näistä asioista voi lukea ihan sanomalehdistä.

Vierailija
538/561 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehotan kaikkia ihmisiä olemaan varovaisia ja olemaan liittymättä mihinkään.

Vierailija
539/561 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin kirjoitin, että eräs tuntemani fyysikko on saanut Egyptissä sijaitsevan luostarin munkeilta nähdä muinaisia käsikirjoituksia, joissa oli reinkarnaatioppi, aivan kristillisessä luostarissa. En tiennyt, mikä luostari oli kyseessä. Kuulin häneltä äsken, että se oli Pyhän Katariinan luostari.

Vierailija
540/561 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin kirjoitin, että eräs tuntemani fyysikko on saanut Egyptissä sijaitsevan luostarin munkeilta nähdä muinaisia käsikirjoituksia, joissa oli reinkarnaatioppi, aivan kristillisessä luostarissa. En tiennyt, mikä luostari oli kyseessä. Kuulin häneltä äsken, että se oli Pyhän Katariinan luostari.

Kuulin sen häneltä muutama minuutti sitten. Ja hän kertoi, että jälleensyntyminen oli alun perin osa kristinuskoa. Mutta että Raamatusta oli jätetty paljon pois kaikenlaisissa kirkolliskokouksissa ja niin edelleen. Joten nämä munkit tietävät reinkarnaatiosta ja uskovat siihen, koska se on alkuperäisissä teksteissä.