Lue keskustelun säännöt.
Erityisäitiyspäiväraha jälkikäteen???
09.06.2009 |
Siis ihanko oikeasti e-äippärahaa haetaan vasta kun ollan jo oltu pois töistä?
Jos käykin näin: Olen pois töistä, anon rahaa, se hylätään.
Mikä sitten avuksi? Ei tule palkkaa, ei päivärahaa...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla