Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko toinen nainen/mies olla koskaan rakkaampi kuin oma puoliso?
Kommentit (2)
joka kykenee rinnakkaista suhdetta ylläpitämään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Riippuu aivan pettamisen "taustasyistä". Jos pettää vain tympääntymisen vuoksi, etsii jännitystä tms. silloin oma puoliso on varmaan useimiten rakkaampi. Jos taas pysyy oman puolison kanssa lasten takia/rahan takia/velvollisuudesta, voi rakastaja muodostua hyvinkin rakkaaksi. Useimmiten pettäjä rakastaa kuitenkin kaikista eniten itseään ja sitten vasta tulevat muut ihmiset.