Lue keskustelun säännöt.
Äh...
23.05.2008 |
masuun sattuu ja se on ihan pinkeä. Saisin syödä 22 pisteen edestä ruokaa, nyt on mennyt vasta 12, mutta olen syönyt niin paljon kasviksia ja marjoja...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos tähän aikaan on noin paljon pisteitä käyttämättä, sun ruokavalios ei taida olla ihan terveellisimmästä päästä. Itsellä pisteitä saman verran, ja tänään olen syönyt erittäin hyvin ja maha on kunnossa. Pisteitä riitti vielä muutamaan punaviinilasilliseen.