Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Aah, kyllä on ihanaa olla lomalla!
04.06.2008 |
Nukkua aamulla pitkään, juoda aamukahvi rauhassa, katsella, kun lapset keksii pihalla ja sisälläkin ihania leikkejä, järjestää niille yllätyksiä (esim. teltta pihalle) ja tehdä omaan tahtiin puutarhatöitä. JA tätä ihanuutta on vielä kaksi kuukautta jäljellä! On mulla maailman paras ammatti!!!:-D
Kommentit (2)
Sitä ennen olin kesät työttömänä tai opiskelijana. Nyt on onneksi virka ihanassa koulussa ja kesät palkallisia. NAutin työstäni kesät talvet:-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
joskin olen työttömänä sinne elokuun puoleenväliin. Mutta jos raha-asioita ei ajattele, on tämä ammatti kyllä yliveto. (saisinpa jonkun muun kuin äitiyslomasijaisuuden seuraavaksi niin ei saisi potkuja kesän ajaksi)