Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se Lindalinen paatit siis oikeasti kauheita????

Vierailija
15.05.2008 |

.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen ollut enkä toista kertaa lähde. Paattia ei edes nää satamassa laiturin takaa niin matalalla vesirajassa se on. Olo on kuin sardiineilla purkissa. En edes halua kuvitella mitä tapahtuu jos kyseisestä välineestä pitäisi yrittää paniikkitilanteessa päästä pois.

Vierailija
2/2 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta se on jopa kivempaa.. mutta se kova vaihti, se hirivittää. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla