Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko se Lindalinen paatit siis oikeasti kauheita????
15.05.2008 |
.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kerran olen ollut enkä toista kertaa lähde. Paattia ei edes nää satamassa laiturin takaa niin matalalla vesirajassa se on. Olo on kuin sardiineilla purkissa. En edes halua kuvitella mitä tapahtuu jos kyseisestä välineestä pitäisi yrittää paniikkitilanteessa päästä pois.