Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ei jaksa alkaa kaivaa KVTES:siä... eli vapunaatosta kysymys
29.04.2009 |
Onko hoitoalalla vapunaatto norm.palkka, lauantain mukaan vai miten? Jos lauantain mukaan (siis lisistä nyt puhun) niin vaihtuuko klo 18 sit pyhätyöksi? Huomenna ja pe iltavuoro, pe nyt on ihan selvä että pyhätunneilla mennään, mutta tuo to alkoi mietityttämään. Kiva jos joku tietäisi, toki joskus sitten palkasta sen näkee mutta ihan uteliaisuuttani kyselen =O)
Kaupat sulkee huomenna klo 18 eli niikuin lauantaisin...
Kommentit (3)
siihen asti ihan norm. tuntipalkka.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
vaikken normaalisti laauantaina töissä olekaan. Eli sanoisin että vappuaatto on arkipäivä. Miten KVTES sen näkee onkin arvoitus. ;-)