Lue keskustelun säännöt.
Kukaan ollut töissä SDI Medialla?
11.02.2009 |
On kai Brittiläinen (tai jenkki-) firma. Tekevät esim käännöksiä. Onko palkka hyvä/huono? Freelance-pohjalta työskentelisin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla