ostaisitko laatulakanoita kirpparilta?
Mulla on kahdet Pentikin Kesäheinä-lakanat, jotka on kerran käytetty (niillä on siis nukuttu yks yö) ja tietty pesty ja silitetty. Olen saanut lakanat lahjaksi, enkä tykkää niistä ja nyt on kaappien raivaus menossa:D
Lakanoiden hinta kaupassa on ollut jotain 48 e/setti, joten minkähän niille vois laittaa hinnaksi? Vai ostaako ihmiset lakanoita kirpparilta?
Kommentit (11)
en kyl itsekään varmaan ostaisi=) Ärsyttää vaan pitää kaapissa kamaa, jota ei käytä mut ei viitsisi sitten ilmaiseksikaan antaa kallista tavaraa pois...
Ja näyttäs todella siltä, ettei ole kuin pesty kerran. Muuten en.
Mutta lakanathan voi pestä 60, kuumemmassakin. Ja kyllähän kaikki hotelleissakin nukkuu toisten käyttämissä lakanoissa, että miksei, jos tarkemmin ajattelee.
Jos osuisi kohdalle oikein kivat, kunto näyttäisi olevan ok, ja hinta sopiva, miksei.
Toisaalta voithan lahjoittaa lakanat vaikka UFFiin.
Vinkkinä muuten kirpparilla kävijöille, että pesulapun teksteistä näkee, onko tuotetta pesty kuinka useasti ja siitä voi sitten päätellä senkin, onko sitä käytetty paljon. Jos tekstit on kovin haalistuneet tai lappu leikattu kokonaan pois, tuote on todennäköisesti ollut jo kovassa käytössä.
mutta hinta tietty sen mukainen. Olen siis ostanut lakanoita ja verhoja ihan kankaiksikin. Mutta mä en vaan taida tykätä tuosta kuosista enempää kuin säkään. Ja hinta ei kyllä saa olla ihan hirveästi, pari euroa tai enintään 5 euroa joa on tosiaan korkeintaan kerran käytetyt!
tosin en mitään tulen uusia, kulahtaneetkin käy. Arvatkaapa onko meillä paljon kutomiani räsymattoja? Lakanoista saa mainiota matonkudetta. Vanhat pitsisen päällyslakanat taas käytän verhoiksi. Viime viikolla ompelin uudet kapat keittiöön, meni kolme valkoista pitspäällyslakanaa. IIIhanat!
veisin paikalliseen kissakotiin kuivikkeeksi.
Siis siistejä, mutta käytettyjä, sellaisia joista en itse pidä.
Ei merkkituotteita vaan marketkamaa. Hinta ollut muistaakseni noin 3 e / setti ja nopeasti ovat lähteneet. Varmaankin matonkuteiksi ;)
paremman mielen saat kun lahjoitat esim. pelastusarmeijalle yms.Meillä muutto edessä ja kaikki ylimääräinen lähtee kiertoon TODELLA tarvitseville kotimaisille ihmisille.
ei sillä et sun lakanas ei ois hyviä ja siistejä mut silti en.