Lue keskustelun säännöt.
Maksaako SKYPE? Jos kaverilla on osoite siellä, minulla ei?
Kommentit (5)
eli käyt lataamassa nyt sen skypen sinne koneelles ja etsit sen kaverisi sieltä... sitten pystytte chattailemaan ja puhumaan toisillenne ilmaiseksi... ah kuinka kätevää. toimii siis samalla tavalla kuin mese, mutta tuskin sinulla sitäkään on? Taidat olla aloittelija näissä jutuissa :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miten tuo soittelu voi toimia läppärillä? Kun ei ole mikrofonia?
tollasen mikki-kuuloke härpäkän saat ostettua kyllä isosta marketista aika edullisesti... me löydettiin sellanen viidellä eurolla Prismasta...
Mä juttelen skypen kautta ympäri maailmaa.
skypen asennus sun koneelle ei maksa mitään :)