Lue keskustelun säännöt.
G: viikonlopun meny?
06.02.2009 |
Meillä tänään fetasalaattia + uunileipiä + punkkua.
La-lounaaksi lihapullia + ransk. + vihanneksia.
La-päivällinen riisiä + smetanabroilerikast. + keitettyjä vihanneksia + v.viiniä.
Su-lounas sama kuin la-illalla.
Su-päivällinen poropiirakka + salaatti.
Kommentit (4)
Tänään lämpimiä kinkkuleipiä
Lauantaina päivällä joku keitto ja illalla porsaan filettä kermakastikkeella sekä rosmariiniperunoita.
Sunnuntaina myöhäinen aamupala ja päivällä jauhelihakastiketta sekä spagettia. Illalla piirakkaa tai pannaria
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
yltäkylläisellä elämällään!
Eikö nämä ole ihan peruspöperöitä?
huomenna broiskunkoipia +riisiä
sunnuntaina käristystä ja muussia
ma makkarakeitto