Jaaha. Zalandolle pitää nykyään heti maksaa tilauksensa. Aina vaan huonommaksi menee
Ensin lähti maksutapa lasku, sitten sai varata tuotteet viikon ajaksi. Nyt tilausta ei voi enää tehdä ilmam että pitää välittömästi maksaa. Surkeaa.
Onko teillä sama juttu vai onko tämä henk.koht?
Kommentit (66)
Jos tuotteista palautetaan valtaosa, niin vastaava toiminta on välttämätön.
Miettikää ensin pari päivää, ottakaa mitat itsestänne ja tilatkaa vasta sen jälkeen tuote.
Itse olen palauttanut aika paljonkin zalandolta tilaamiani tuotteita, mutta silti pystyn ottamaan laskulla edelleen. Outoa.
Miksi ne pitäisi laskulle saada, eikö sulla ole tilillä rahaa?
Hyvä vaan. Loppuu se turhanpäiten tilailu ja palauttelu. Pitäisi tehdä palautuksesta maksullista myös kaikkialla.
Hyvät asiakkaat saa tilata laskulle, huonot ei.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pitäisi laskulle saada, eikö sulla ole tilillä rahaa?
Mä haluan maksaa tuotteeni vasta, kun olen ostopäätökseni tehnyt. Eli sovittanut tuotetta. Sitten vasta maksu.
Ehkä olen silleen vanhan aikainen. En myöskään tilaile ylimääräisiä tuotteita tai ei ole koskaan tarvinnut palautella mitään Zalandolle.
En mäkään saa laskulla kun uutena tilaajana yritin tilata.
Joten en sit tilannut. Tilaan jostakin muualta missä lasku hyväksytään.
Ei se niin kivaa ole sikaa säkissä ostaa. Kuvat ei kerro tarpeeksi.
Ja minusta tilaamisen idea just on se, että saa kotiin nähtäväksi ja voi sitten päättää.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen palauttanut aika paljonkin zalandolta tilaamiani tuotteita, mutta silti pystyn ottamaan laskulla edelleen. Outoa.
Jos kuitenkin olet ostanut enemmän kuin palauttanut?
Olet huono asiakas. Soita aspaan ja räyhää niin saat laskun. Itselle laitettiin kun huusin 10 minuuttia. Meni likka hiljaseks ja pyys esimiestä laittamaan laskun :D
Miten tämä eroaa siitä, että ottaa tavallisesta vaateliikkeestä kotisovitukseen vaatteita?
Kyllähän ne silloinkin pitää maksaa ja tuotteet palautettuaan saa rahat niistä palautetuista takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Olet huono asiakas. Soita aspaan ja räyhää niin saat laskun. Itselle laitettiin kun huusin 10 minuuttia. Meni likka hiljaseks ja pyys esimiestä laittamaan laskun :D
Entä jos olisit vain pyytänyt nätisti?
Kävin testaamassa enkä minäkään jostain syystä saa tilattua laskulle. Viime tilauksen vielä sai enkä siitä edes palauttanut mitään ja laskun maksoin ajallaan. Olisikohan joku bugi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet huono asiakas. Soita aspaan ja räyhää niin saat laskun. Itselle laitettiin kun huusin 10 minuuttia. Meni likka hiljaseks ja pyys esimiestä laittamaan laskun :D
Entä jos olisit vain pyytänyt nätisti?
Ei auttanut, soitin ensin 2 kertaa kiltisti. Kun vaadin esimiestä paikalle, irtosi lasku.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä eroaa siitä, että ottaa tavallisesta vaateliikkeestä kotisovitukseen vaatteita?
Kyllähän ne silloinkin pitää maksaa ja tuotteet palautettuaan saa rahat niistä palautetuista takaisin.
Eikö ne vaatteet yleensä hae itse paikan päältä ja silloin näe ne?
En kyllä ole tuollaisesta koskaan kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet huono asiakas. Soita aspaan ja räyhää niin saat laskun. Itselle laitettiin kun huusin 10 minuuttia. Meni likka hiljaseks ja pyys esimiestä laittamaan laskun :D
Kaltaisesi mokaajat soittavat usein asiakaspalveluihin ja syyttävät kyseisiä henkilöitä omista mokistaan.
Typerää ja alkeellista, vaikka olisit kuinka surkeassa perheessä kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä eroaa siitä, että ottaa tavallisesta vaateliikkeestä kotisovitukseen vaatteita?
Kyllähän ne silloinkin pitää maksaa ja tuotteet palautettuaan saa rahat niistä palautetuista takaisin.
Joskus täällä oli br-lelun (tms) konkurssista ketju ja ihmiset toitotti, ettei koskaan kannata maksaa tilausta ennen kuin on saanut tuotteen itselleen. Nytkö pitäisikin tehdä toisin?
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä.
Juurikin tilasin takin laskulla. Myös 16 vuotias tyttäreni tilaa laskulla.
Sä olet sössinyt jotain, ettei suhun luoteta.
En ole sössinyt mitään. Kaikki pitämäni tuotteet olen maksanut ja ne mitä en ole olen palauttanut Zalandolle.
Jos kerran palauttaminen aiheuttaa tällaista niin miksi he eivät ala periä palautuskuluja? ei kai se nyt asiakkaan vika ole, jos palautus on ilmaista? Netistä tilattessa ei ole mitään varmuutta siitä ovatko tuotteet kuvan mukaisia tai ovatko ne oikeaa kokoa. En siis näe mitään väärää siinä, että olen joutunut palauttaman zalandolle usein. Ihme touhua. Pitäisikö asiakkaidem oikeasti pitää epäsopivat tuotteet vain jotta zalando saisi paljon myydyksi? Miten se edeleenkään on asiakkaan vika että nettikauppa tarjoaa ilmaiset palautuskulut?
Minäkö se tässä olen väärin tehnyt? täysin laillisesti olen toiminut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet huono asiakas. Soita aspaan ja räyhää niin saat laskun. Itselle laitettiin kun huusin 10 minuuttia. Meni likka hiljaseks ja pyys esimiestä laittamaan laskun :D
Entä jos olisit vain pyytänyt nätisti?
Ei auttanut, soitin ensin 2 kertaa kiltisti. Kun vaadin esimiestä paikalle, irtosi lasku.
Soittaisitpa joskus minun linjalleni. Saisit pysyvän ostokiellon heti vaikka miten vänisisit lokakampanjaa Naistenhuoneella Facessa.
Kannattaa oikeasti kysyä heiltä. Jos perustelet hyvin saat laskun. Hyvät asiakkaat halutaan pitää
Ei pidä.
Juurikin tilasin takin laskulla. Myös 16 vuotias tyttäreni tilaa laskulla.
Sä olet sössinyt jotain, ettei suhun luoteta.