Jaaha. Zalandolle pitää nykyään heti maksaa tilauksensa. Aina vaan huonommaksi menee
Ensin lähti maksutapa lasku, sitten sai varata tuotteet viikon ajaksi. Nyt tilausta ei voi enää tehdä ilmam että pitää välittömästi maksaa. Surkeaa.
Onko teillä sama juttu vai onko tämä henk.koht?
Kommentit (66)
Haluavat, että asiakas rahoittaa toimintaa. En lainaa rahaa Zalandolle, joten en enää osta sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Se on seurausta siitä kun et osaa maksaa laskujas ajoissa. Zalandolla on semmonen rekisteri johon joutuu nää myöhässä maksajat jotka odottaa sen huomautuksen tai pari ennen ku maksavat tai sitte ne jotka palauttaa lähes joka tuotteen.
Eli ihan oma syy. Itse eilen tilasin eikä tarvinnu maksaa heti.
Olen maksanut kaikki laskut ajallaan. Pitkään aikaan en ole enää saanut laskulle, joten olen maksanut ennakkomaksun. Nyt vaan ei enää voi ottaa ennakkomaksua siten että tuotteet varataan minulle viikoksi, jonka aikana laskun maksan ja paketti lähtee matkaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa oikeasti kysyä heiltä. Jos perustelet hyvin saat laskun. Hyvät asiakkaat halutaan pitää
Muistaakseni Zalandon sivuilla on joku teksti, jossa sanotaan että jos laskulla tilaaminen ei onnistu, niin asiakaspalvelu ei mahda asialle mitään.
Voi johtus tästä koronajasta. En saanut laskulle parissa muussakkaan nettikaupassa kun yritin. Ennen olen saanut.
Itse maksan aina tilauksen heti. En ymmärrä miksi se pitäisi laskulle saada? Jos palautat vaatteet samana päivänä kun se on tullut, on raha palautetuista vaatteista tilillä jo 5 pv sisällä. Laskulle tilaavat juuri ne ihmiset joilla ei ole varaa vaatteisiin vaan käyttävät rahaa jota heillä ei edes ole. En näe muuten ongelmaa mikset maksa tilaustasi heti? Ethän saa kivijalkamyymälästäkään ilmaiseksi vaatteita mukaan vaan palautat mitä et ota. Älkää käyttäkö rahaa mitä teillä ei ole.
Riippuu ehkä vartalotyypistä, mutta itselläni ei aina tarkatkaan mitat kerro istuvuutta, koska siihen vaikuttaa malli, materiaali, leikkaus ym. Vasta sovittaessa näkee.