Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku varkautelainen eilen kyseli ORANSSI KIRPPIKSESTÄ

Vierailija
04.02.2009 |

Kävin siellä eilen ja kova kuhina tuntui olevan... että varmaan siellä kauppakin käy =D



Sinne oli just eilen tullut kahteen pöytään todella hyviä lasten vaatteita.

Muistaakseni poikien vaatteet olivat kokoa 122-128

ja tyttöjen vaatteet kokoa 68-80cm.



Todella hyvä laatuisia vaatteet olivat ja hinnat edulliset. Ostin monta vaatetta omille muksuille, vaatteet olivat ihan kuin uusia!!

Ja paljon sinne vielä jäi!!!



Kannattaa käydä katsomassa!!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kdvarkaus.net/19



Ja Oranssikirppishän on paikallista Kristillisdemokraattista toimintaa.

Varkaushan on Suomen toiseksi Kristillisdemokraattisin paikkakunta

Vierailija
2/5 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se jonkun puolueen, kristillisdemokraattien kirppari???



En ollut tajunnutkaan.... vaikka sisälläkin kävin....



No, samapa tuo minulle. Pääasia, että sain tyttärelleni iskemättömän Lassie suprafill haalarin 10e, H&M, Espirit jne. housuja ja puseroita, kuin uusia, 1-2e kappale. =D



Oli ainakin siisti, valoisa ja hyvänhajuinen kirppis, toisin kuin se Seppälän alakerrassa oleva....



Terveisin ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kuulla, että jollain positiivisia kokemusia tästä kirppisestä.



Mäkin sit jo kun olin varannut pöydän tajusin, että ei per... täähän onkin joku "puolue kirppis", enkä todellakaan kannata tätä kd puoluetta!!!



No, kokeillaan miten tuolla kauppa käy, pöytähinta oli halvempi kuin Kimppakirppiksellä ja tuonne pääsee heti, kun taas Kimppakirppikselle oli 1-2kk jono.

Ja sinne Seppälän alakertaan en ainakaan tavaroitani veisi.

Vierailija
4/5 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onkos sillä väliä? jos hyvää tavaraa saa halvalla.

Ja ompahan kerrankin puolueen toiminta lähellä ihmistä

Vierailija
5/5 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D



Laadukas edullinen tavara on pääasia.