Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa valittaa kampaajalle pieleen menneestä hiustenleikkauksesta?

Vierailija
16.09.2019 |

Miten siinä tulee toimia? Eikö olo ole aika kiusallinen tilanne istua siinä valituksen jälkeen kampaajan paikkailessa mokaansa? Taitaisi olla jäätävä fiilis.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kiusallista. Toimi niinkuin muutkin suomalaiset ja älä sano mitään. Kiittele hymyillen ja niele harmituksesi.

Vierailija
2/5 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei minusta. Jos maksan, on työn oltava sovitun mukaista. Tosin itse käyn ammattiopistolla kampaajalla, vain pari kertaa on yleensä tarvinnut leikkausta korjauttaa ja tekijäkään ei välttämättä ole sama korjaustilanteessa. Mikä sulla on se varsinainen ongelma, jos et suutasi saa auki virheestä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään ole koskaan kehdannut sanoa, että lopputulos ei ole toivotunlainen.

Ja mitä kampaaja enää voisikaan asialle tehdä, jos on leikannut esim. liian lyhyeksi?

Vierailija
4/5 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä kampaajana sanon, että tottakai menette reklamoimaan jos on joku pielessä!

Kampaajat haluavat tietää, jos on jokin virhe sattunut.

Reklamaatio pitäisi tehdä kahden viikon kuluessa, jotta virheen vielä näkee, ja silloin kampaaja on velvollinen korjaamaan.

Mikään ei ole raivostuttavampaa kuin se, että asiakas istuu penkkiin, ja aloittaa paasauksen kuinka edellinen kampaaja on tehnyt sitä ja tätä väärin. Olen kymmeniä kertoja korjannut asiakkaan hiukset, joka on tullut toiselta kampaajalta, joskus jopa suoraan. Joka ikinen kerta olen kysynyt, miksi ihmeessä et mennyt sinne korjauttamaan missä tämä on tehty. Saat veloituksetta korjauksen, jos virhe on todella tapahtunut. Asiakkaalta on aina tullut sama vastaus, en kehdannut.

Mitä ihmettä, miten voi jotain kampaajaa pelätä niin paljon?!

Vierailija
5/5 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautetta voi antaa myös asiallisesti ja ilman kiukuttelua ja v*ttuilua. Kyllä minäkin olen joskus esimerkiksi pizzeriassa huomauttanut asiallisesti että nyt taisi olla vähän liian kauan uunissa kun on niin tummaa reunaa. Aina on pahoiteltu ja asia on jollain tapaa hyvitetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan