Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lyhyt mies ja pitkä nainen, miehet vastatkaa!

Vierailija
16.09.2019 |

Olen ihastunut mieheen, joka on minua n.5cm lyhyempi. Mitä miehet ajattelette siitä jos pidempi nainen pyrkii juttusille ja osoittaa kiinnostustaan?
Onko pidempi nainen pelottava?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pelottava. Pituusjuttujen miettiminen teini-iän jälkeen on yleisesti aika turn off

Vierailija
2/3 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pelottava mitenkään kategorisesti, mutta olen saanut niin ilkeää kohtelua joiltain pitkiltä naisilta, että vähän tuppaan varomaan edes joutumasta kovin paljon tekemisiin pitkien naisten kanssa. Osa pitkistä naisista kokee sen jonkinlaisena loukkauksena, jos lyhyt mies on kiinnostunut. Pyrkivät sitten dissaamaan ja puukottamaan selkään minkä kerkiävät, tai ainakin minulle kävi niin parin pitkän naisen kanssa joskus nuorempana.

Sääli, sillä pitkät naiset ovat edelleen mielestäni seksikkäitä, vaikka vähän pelkäänkin olla tekemisissä niiden kanssa. Ymmärrän että olen mielessäni yleistänyt rankasti parin ikävän naisen toimintaa kaikkiin pitkiin naisiin, muttei sen ymmärtäminen silti vähennä epäröintiä pitkien naisten kanssa toimiessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota, tykkään pitkistä ja olen itsekin pitkä, joten jos tulisi pidempi nainen juttusille olisi se aika erikoista, mutta ihanaa.

Ja olen nähnyt tuota, että pitkät naiset dissaavat lyhyitä miehiä ja myös toisinpäin.

Se on sääli, koska sitten on näitä, jotka pitäisivät toisistaan.

Eli anna mennä, äläkä anna tuollaisen asian haitata mahdollista unelmaa.