Lue keskustelun säännöt.
ASO-asunnoissa asuvat!
27.02.2008 |
Miten pitkä irtisanomisaika asukkaalla aso-asunnossa on? En löytänyt sitä tuosta sopimuksesta. Onko ihan normaali 1 kuukausi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos uudet asukkaat löytyvät ennen sitä niin sitten jo aikaisemmin.