Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä lemmikkieläimiä??

Vierailija
27.01.2008 |

Mitä, miksi, kuka hoitaa, onko kallis??



Kunhan utelen.. Meillä on 2 kissaa. yhdessä hoidetaan, ei tule kovin kalliiksi, jos ovat terveitä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kissaa leikattu ja kolmas vielä niin pieni ettei ole voinut ja kerran käytetty kuumeen takia lääkäris kahta kissoista

Vierailija
2/3 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viime yönä jouduttiin toinen käyttämään päivystyksessä. Matkoineen meni about 200e.. Kalliiksi on tullut tämä kissa, mutta ei ole silti yhtään sen vähempää rakkaampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännä viimeksi olimme koko perhe metsässä koirien kanssa, koirat juoksivat ylt ympäriinsä, ja me kävelimme kauniissa juuri lunta sataneessa metsässä... ei tulisi muuten lähdettyä, mutta koirien takia on pakko. Ja saahan siitä liikuntaa!!!



Kaikki hoitaa / kerkiää... Eläinlääkärille kun viet, niin käsipäivää ja sata euroa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän