Lue keskustelun säännöt.
Onko teillä lemmikkieläimiä??
27.01.2008 |
Mitä, miksi, kuka hoitaa, onko kallis??
Kunhan utelen.. Meillä on 2 kissaa. yhdessä hoidetaan, ei tule kovin kalliiksi, jos ovat terveitä.
Kommentit (3)
Just viime yönä jouduttiin toinen käyttämään päivystyksessä. Matkoineen meni about 200e.. Kalliiksi on tullut tämä kissa, mutta ei ole silti yhtään sen vähempää rakkaampi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tännä viimeksi olimme koko perhe metsässä koirien kanssa, koirat juoksivat ylt ympäriinsä, ja me kävelimme kauniissa juuri lunta sataneessa metsässä... ei tulisi muuten lähdettyä, mutta koirien takia on pakko. Ja saahan siitä liikuntaa!!!
Kaikki hoitaa / kerkiää... Eläinlääkärille kun viet, niin käsipäivää ja sata euroa...
2kissaa leikattu ja kolmas vielä niin pieni ettei ole voinut ja kerran käytetty kuumeen takia lääkäris kahta kissoista