KOKEMUKSIA seuraavista päiväkodeista..
Lippajärven päiväkoti, Heiniemen päiväkoti, Auroranniityn päiväkoti..? Pitäisi hakea hoitopaikkoja (hoidon alkaessa just ja just 3v ja hiukan alle 6v) lapsille. Kaipaisin kokemuksia, suosituksia... :)
Kommentit (8)
Etsi muita vaihtoehtoja, kokemusta on näistä!
Ja taas kerran.. Espoo antaa hoitopaikat YHDESTÄ pkodista, jos ei kelpaa, hoida lapsesi kotona. Shoppailemaan täällä ei pääse, kaikki pkodit ääriään myöten täynnä.
Näin juuri. En ymmärrä näitä shoppailijoita!
Mitä hemmetin shoppailijoita..? Kai sitä saa mielipidettä kysyä. Mistäs nyt teillä kenkä puristaa?
Siis että kierretään alueen pkt ja ikäänkuin valitaan se paras ja halutaan väkisten siihen. Vaikka pkn täyttöaste huitelee siellä 100%.
Saahan sitä aina yrittää, toki ymmärrän, että tyydyttävä on siihen mitä annetaan.
Ap
Up